tillinis.blogg.se

Hemma!

Publicerad 2013-07-08 12:51:55 i Allmänt

Hejsan!
Nu är jag äntligen hemma. Igår kväll kom jag hem med världens bästa överraskning. Våran katt Bollen ( Konstigt namn, jag vet. Min lillasyster valde) trodde jag aldrig jag skulle få se igen. Han sprang iväg för typ 6 veckor sedan. När vi kom hem så trodde vi att vi såg hans vilda pappa ute på tomten, men när jag kom lite närmare så var det han 💞😍😍
Men idag har han vart skitjobbig. Han har suttit och jamat typ hela tiden.
Iallafall så har jag inte gjort nåt speciellt idag. Jag kanske ska blogga lite mera senare. Look of today kom inte fram på förra så hehe. Men iallfall så kommer det en look of today nu.

Hejdåå!

//Tillinis 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela