tillinis.blogg.se

Hej!

Publicerad 2013-08-13 08:56:58 i Allmänt

Jag kom hem från Skara i lördags men jag orkade inte blogga tills idag.
Vi hade jättekul men jag tog tyvärr inga bilder. Min kamera på min mobil var helt konstig men nu kan jag ta kort igen.
Jag fattar inte att sommarlver snart är slut. Jag börjar skolan på torsdag ocvh jag bir tvungen att gå upp klockan 6 varje dag.
Jag har gått upp klockan 6 idag. Men det är bara för att jag ska vänja mig tills på torsdag.
Jag  har jätteont i halsen så jag ska skippa judon idag. Jag vill ju inte bli värre till skolan. Jag börjar i IESÖ då.
Jag är verkligen dålig på att lägga upp bilder på bloggen så jag ska försöka göra det oftare men nu går det nt.
Jag ska nog baka något idag :)
Kommer bild då jag lovar ;D
 
 
Bye bye // Tillinis ♥

Kommentarer

Postat av: Elin Brolin | Foto och mode.

Publicerad 2013-08-13 12:20:38

sv: Tack så mycket! :) Fin bild!

Svar: tack och varsågod! ♥
None None

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela