tillinis.blogg.se

Ute ;)

Publicerad 2013-07-16 14:31:00 i Allmänt

Hejsan!
Nu sitter jag ute i hängmattan med min dator.
Asså det finns ju typ inget att göra på sommarlovet!!
Så känns det iallafall. Jag och mamma ska åka in till bibblan och låna lite böcker :)
Vi ska nog också åka till mejk. För jag behöver lite saker. Kanske saker jag kan hålla på med på sommarlovet :)
Ja iallafall så har jag slingat mitt hår med en slinga (inget permanent). Jag slingade rosa och det var bara hair chalk så ja. Ikväll så kan jag bara visa vad jag lånade för böcker och vad jag köpt om jag köper något på mejk eller någon annanstans. Om ni har några bra tips på böcker eller saker man kan göra på sommarlovet så kan ni antingen kommentera eller kika mig. Min kik är Tillinis. Ja, nu ska jag nog bara göra något på datan eller på ipaden. Hejdå!!
xoxo Tillinis

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela