tillinis.blogg.se

Hello! ♥♥

Publicerad 2013-07-10 19:54:11 i Allmänt

Hejsan!!
Imorse vaknade jag utan internet!
Pappa hade stängt av WiFi och telefon signalen. Så när jag skulle blogga imorse så gick det inte. Jag ringde pappa från hemtelefonen och det kom inte fram någon signal. Jag trodde att nån blixt hade slagit ner och förstört allt. 
Jag vart skiiträdd!
Iallafall så kom pappa hem vid typ halv 1. Då frågade jag varför vi inte hade något internet. Då sa han att han hade stängt av det. Ja, iallfall så satte han på det. Han frågade varför jag inte hade satt på det själv. Jag menar hur fan kan man veta hur man slår på WiFi om man aldrig har gjort det förut?!
Jag ska till New York någon gång i November så då kommer det sjukt coola bilder från Manhattan!♥
Sitter bara i soffan och lyssnar på "nothing like us" med Justin Bieber. Jag bara ÄLSKAR honom ♥♥♥♥
Jag vart så jäävla ledsen när jag inte fick gå på hans konsert :´((
 
Iallfall så gjorde jag och min syster muffins idag. Vi skulle göra cupcakes. Men när vi skulle göra frostingen så skulle vi smälta choklad i mikron. Första gången så hade vi i en plastskål som vi smälte chokladen i. Vi hade för hög värme så skålen smälte. Andra gången så hade vi en glasskål och smälte i låg temperatur i 5 minuter. Den var inte helt smält då så jag satte på den igen och glömde vrida ner värmen. Så chokladen brände igen. Då sket jag i det. Nu ska jag gå och yta en misslyckad cupcake/ muffins. 
Bild inlägg kommer ikväll.
 
Puss puss!
 
// Tillinis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela