tillinis.blogg.se

Hejsan

Publicerad 2013-07-06 13:16:25 i Allmänt

Hej!!
Nu har jag vart nere på semester i snart 2 veckor. Vi har skaffat wifi här nere så att det går att blogga men jag har inte gjort det förrän nu. Vi har haft ganska bra väder men ganska blåsigt. Jag har vart på Ullared och Liseberg. På Ullared köpte jag inte särskilt mycket. Vi var på Liseberg i onsdags och vi åkte massor. Jag åkte den här höjdskräcken som är ett fritt fall. Det var så läskigt när man satt uppe på toppen och bara väntade på att få bli nersläppt. När vi satt där uppe så såg jag Sting sjunga på scenen. Vi skulle precis gå och kolla på honom men när vi kom dit var det slut. Som varje gång så förlorade vi allt på godishjulen. Jag fattar inte varför men vi har aldrig vunnit någonting. Nu ska jag bara sola så hejdå!

//Tillinis 💗

Förresten här kommer en look of today.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela